Kapitalny remont silnika 2,0 BiTDI

Volksvagen transporter
Jeśli jesteś właścicielem Volkswagena T6 z silnikiem 2,0 BiTDI o kodzie CXEB lub CXEC
I Twój silnik zaczął pożerać olej
To początek poważnej awarii !

Twój silnik może się zatrzeć !

Nie zwlekaj z naprawą

Jeśli jeszcze, nie zapala się kontrolka braku smarowania. Twój silnik warto remontować.

Oddając teraz auto do naprawy możesz uniknąć zatarcia silnika.
Zrób to zanim będzie za późno
Im dłużej będziesz zwlekał z naprawą tym będzie ona droższa.

Jak naprawiamy silniki CFCA

silnik cxe

Wykonujemy profesjonalne remonty silników grupy Volkswagena już od 30 lat.

W skutek powyżej opisanego problemu, jednostki CXE stały się w ostatnich latach, jednymi z najczęściej regenerowanych jednostek Vw. Naprawiamy lub wymieniamy kilka sztuk tygodniowo silników z Vw T6.

Jak wykonujemy remont ?

Oczywiście aby wykonać remont kapitalny silnika trzeba go wymontować z samochodu.

Kolejnym etapem jest weryfikacja stanu podzespołów osprzętu silnika, których sprawność ma bezpośredni wpływ na pracę jednostki. Elementy takie jak turbosprężarki (w tym silniku są dwie) jeśli są zatarte (co niestety zdarza się bardzo często)muszą zostać wymienione lub naprawione razem z silnikiem.

Sprawdzamy również na specjalnych stołach probierczych stan wtryskiwaczy i pompy paliwa

Następnie rozbieramy silnik na części. Wszystkie elementy myjemy i oceniamy ich stan segregując na: te które nadają się do ponownego użycia, które mogą zostać zregenerowane i które muszą być wymienione.

Po dokładnej weryfikacji wyliczymy i poinformujemy Cię o koszcie naprawy

Pomożemy Ci podjąć decyzję czy warto Twój silnik remontować, czy lepiej wymienić na nowy

Jak już podejmiesz decyzję o regeneracji silnika - przystępujemy do pracy.

We wszystkich silnikach CXE zużycie cylindrów w bloku silnika jest na tyle duże że konieczne jest co najmniej wykonanie wytaczania pod tłoki nad wymiarowe, a czasem trzeba wstawić nowe tuleje cylindrów.

W każdym silniku tego typu zużycie wału jest na tyle duże że wymusza wykonanie jego szlifowania oraz zastosowanie panewek nad wymiarowych. Zdarza się, że trzeba dodatkowo wykonać osiowanie łoża wału.

Oczywiście w każdym bloku silnika planujemy powierzchnię styku z uszczelką głowicy.

W głowicach tych silników, oczywiście po przejściu testu szczelności (jeśli jest pęknięta to trzeba ją wymienić) frezujemy gniazda zaworowe i powierzchnię styku z uszczelką głowicy, oraz wymieniamy prowadnice zaworowe i uszczelniacze. Czasami konieczne jest też osiowanie łoży wałków rozrządu.

Jeśli chodzi o części, te które zawsze trzeba wymienić to: tłoki z pierścieniami i panewki (stosujemy wyłącznie Kolbenschmidt) pompa oleju, uszczelka głowicy, simeringi, śruby głowicy, wału i korbowodów.

Koszt takiego remontu (jeżeli głowica nie jest pęknięta i wałki nie są zatarte) to 16900 zł.

Oczywiście do tego trzeba doliczyć: nowy EGR, kompletny rozrząd, regenerację turbiny i DPF, wyjęcie i montaż silnika, przełożenie osprzętu, olej, płyny, uszczelki, śrubki itd.

Poznaj nas lepiej

baner vag-expert

Jak działamy ?

Obraz opowie więcej niż setki słów
Zapraszam do obejrzenia filmów pokazujących pracę w naszym serwisie

Co oferujemy ?

Transport samochodu

Odbierzemy Twój samochód z dowolnego miejsca w Europie i odwieziemy z powrotem

Samochód zastępczy

Na cały czas naprawy Twojego pojazdu możesz otrzymać samochód zastępczy

Skontaktuj się z nami

Kontakt CFCA

Masz pytania dotyczące silników CXE ?

Pomożemy Ci w podjąć decyzję.

Godziny 08:00-18:00

VAG-EXPERT

ul. Kolonia 19

43-430 Skoczów

Vag Expert LOGO

Autorem i właścicielem tej strony jest:

Cookies

Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies

Polityka prywatności